söndag 20 mars 2016

Söndagspyssel!

Idag har jag passat på att påskpyssla lite =)
Brukar aldrig pynta så mycket till påsk, men lite smått och gott hittar ändå fram ur gömmorna.




Hälsade på mamma som varit hundvakt några dagar.
Passade på att nalla några körsbärskvistar från ett av hennes träd.
Ska bli kul att se om det blir några blommor.
Björkkvistarna jag tog in för nån vecka sedan har fått blad, tog ut riset till mina vaktlar så de kan knapra på de fina bladen.



Fick besök av "våra" Svanar som spenderade en stund på "vår" sjö.
Så roligt att kika på dem.






Nu ska jag fortsätta pyssla men först ska jag tipsa om att det from idag och hela Påskveckan kommer vara rea i nätbutiken.
Därför blev det lite paus från veckans vara denna vecka och nästa =)

Kika in och fynda vettja!


Ha en fin dag!

Kram/Tina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar