fredag 2 januari 2015

#inventering#städning#bokslut#

Om du undrar varför inte nätbutiken blivit uppdaterad än så kommer svaret nu=)
Det är nämligen så att jag har sysslat med att  inventera mitt lager och att få ordning på alla prylar i mitt nu väldigt trånga lager=) Men snart är jag färdig och då blir det ordning igen!
Ska bli skönt när allt sånt tråkigt är färdigt och jag kan börja med det roliga att fota och lägga ut allt roligt i butiken istället.
Men man får ta en sak i taget, annars får man skäll av skattemyndigheten=)




Jag har förutom att slita med med plock och räkning hunnit ut i solskenet på en promenad med min lilla hund och tagit min första sovmorgon på mycket länge.
Känns lite märkligt, nästan förbjudet att göra det när jag egentligen borde vara på "jobbet".
Hjärnan har inte hunnit ställa in sig på att jag inte ska in till Hjärterum och jobba.
Tar nog några veckor att vänja sig på=)



Har förstått att Mikaela jobbar på som en galning för att få butiken fylld och färdig till nästa vecka och det verkar bli så himla bra!
Så om du är i närheten av Filipstad får du inte missa nyöppningen av Hjärterum den 7:e Januari.


Nej, nu är det dags att jobba vidare=)

Ha en skön kväll så ses vi snart igen!

Kram/Tina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar