tisdag 20 januari 2015

#ib laursen#godis#choklad#happymugs#foto

Hej! 
Idag har jag jobbat vidare med att få in smått och gott i nätbutiken. 
Är så himla kul att kunna jobba hemma=)
Visst jobbar jag lika mycket som tidigare men nu kan jag ta en liten promenad med hunden när det behövs.
Äta lunch när det passar och planera dagarna efter vad som behövs göras, tex snöskottning=)

Det är tack vare dig och därför vill jag idag skicka ut ett stort tack i etern!!!

2015 kommer det hända mycket spännande både här på bloggen och i nätbutiken.
Hoppas du ska trivas =)




Supermumsiga chokladplattor hittade idag in i butiken och naturligtvis var jag tvungen att testa kvalitén.
Kan intyga att de smakade bra ;)

Ha en skön kväll så ses vi snart igen!

Kram/Tina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar