måndag 12 januari 2015

Äntligen måndag!!!

Hej! 
Vad roligt att just du kikar in här hos mig!
Hoppas du har en skön måndag=)
Här i Värmland har vintern kommit, igen...
Laddar för att gå ut och skotta en stund men först var jag ju tvungen att kika in här.


Är ingen vintermänniska direkt men det är ändå något speciellt när det kommer snö=)
Hela landskapet förändras, hårda ytor mjukas upp och det blir ljust och fint.



Nu när jag äntligen börjat komma i ordning hemma efter lagerflytten, så kände jag att det var dags att pyssla lite.
Därför satte jag mig igår framför brasan och vinterpyntade min dörrkrans.

Älskar denna söta uggla som kommer från min "gamla" butik, så himla söt=)

Blev även ett ljusfat fixat i den härliga pastellrosa serien Mynta från Ib Laursen.


Muffinsformarna är perfekta som ljuskoppar och lattemuggen passade till mina fina tulpaner=)
Är du sugen på att fixa något liknande hittar du både kopp och formar i nätbutiken.

Nu måste jag kila ut och skotta bort lite snö men vi ses här igen i morgon!

Kram/Tina










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar