onsdag 21 januari 2015

#vackra ting#drömmar#foto#ljus#inspiration#shabbychic#vitt

Söker alltid inspiration och nu i januari när snön yr utanför fönstret så är internet kanon.
Man hittar alltid något roligt inspirerande som nån fiffig person kommit på=)

Just nu letar jag mycket inspiration och idéer till hur man tar fina foton, vill ju att produkterna som ska in i nätbutiken får fina och inspirerande bilder=)
Inte helt lätt alla gånger men jag lär mig mer och mer.


Ibland har mina leverantörer färdiga bilder som är jätte smidiga att använda i butiken men de är ganska platta och tråkiga.
Vet ju själv hur det är att leta roliga saker på nätet, man letar ju efter inspirerande bilder som man kan få bra idéer från.



Igår la jag in denna vackra stjärna som egentligen ska hängas upp men den funkade även fint att ställa.
Denna produkt är gjord i Indien under bra arbetsförhållanden och är gjord i cykelkedja.
Hur smart är inte det?
Blir fantastiskt glad när jag hittar leverantörer som bryr sig om de som gör deras produkter=)



Nu ska jag ut och skotta snö igen =)
Vi ses imorgon!

Kram/Tina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar