tisdag 27 januari 2015

Morgon mys och leverans till Lesjöfors!

Godmorgon!
Sitter här med tända ljus och en härlig kopp te och myser=)


Min favoritkopp med hjärta från Västergården köpte jag för några år sen i min gamla butik.
Använde den nya fina skärbrädan från Greengate som bricka till frukosten.
Kändes superlyxigt!
Det är detaljerna som gör skillnad.


Skärbrädan/brickan finns både i denna mörka variant och en ljusgrå.
Båda är lika fina men själv gillar jag den mörka bäst=)



Såhär såg det ut igår när jag var ute och skottade, ett riktigt busväder men ganska varmt och skönt.
Var riktigt härligt att skotta lite, gratis motion=)

Idag ska jag åka tillbaka till min kompis Anna som har frisörsalongen "Hos Anna" i Lesjöfors för att lämna ett urval av mitt sortiment.

Känns så roligt att vi kan samarbeta på detta sätt.

För dig som bor i Lesjöfors går det även att beställa från nätbutiken och få varorna levererade gratis till Anna.

Varorna kommer oftast finnas där dagen efter du beställt, skickar dock ett mejl så du vet=)

Nu är det dags att packa allt mysigt men vi ses imorgon igen!

Ha en skön dag!

Kram/Tina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar