fredag 23 januari 2015

#fredag#sol#underbar dag#greengate

Å vilken otrolig dag vi har här i Värmland!
-17 grader när jag gick upp i morse och strålande solsken=)
Otroligt vackert!




Dock är det lite för kallt att gå långpromenad med min lilla hund då han lätt fryser om tassarna.

Därför passade han på att ta igen sig efter den supersnabba kiss rundan.

Det kan man kalla fredagsmys=)

Själv jobbar jag på med att packa upp leveransen från Greengate och imorgon kommer det börja ramla in grejor i nätbutiken.
Tar lite tid att fota och skriva in alla saker men jag ska skynda på så du får se allt fint.



I fönstret blommar mina Orkidéer för fullt och snögubben får stanna en stund till=)


Nej nu är det dags att jobba på!
Ha en riktigt skön fredags så ses vi snart igen=)

Kram/Tina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar