onsdag 5 februari 2014

Wish it, dream it, do it

Denna söta skylt får stå för dagens visdomsord=)
(finns nu i nätbutiken)


Precis så kändes det när jag först startade min lilla butik Hjärterum 2010.
Hade länge funderat och drömt om något eget och tillslut så bestämde jag mig att nu ska det ske.
Jag har inte ångrat mig en sekund då jag har så roligt varje dag på jobbet.
Igår hade jag några kunder i butiken som sa att de alltid blir så glada av att kika in i butiken.
Det värmer i hjärtat och jag växte minst 5 cm av allt beröm.
Därför vill jag idag ge lite kärlek och beröm till mina härliga kunder som under dessa år gjort mina dagar helt fantastiska!
Ni är helt enkelt bäst och jag hoppas ni fortsätter följa mig på nätet.
Lämna gärna ett meddelande nån gång så jag vet att ni har det bra.
Och till er framtida kunder som precis hittat hit! Välkomna in i en varm gemenskap=)
Hoppas ni kommer trivas=)

Bild:Pinterest.com

Ha en superskön onsdag så syns vi snart igen=)
Kram/Tina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar