söndag 16 februari 2014

Söndags pyssel=)

Tänk vad fort denna dag har gått=)
Känns inte som det blivit mycket vettigt gjort men mysig har den varit.
Min lilla hund Hilding och jag trotsade regnovädret och gav oss ut på promenad.
Tur det finns regnkläder, var lite lätt fuktig när vi kom hem=)
Hann även med att plantera om mina tomater som tittat upp.
Sen fastnade mina fina rosor från förra helgen på bild, ska torka dem och tyckte de var så vackra även när de börjat "vissna".




I fredags hade vi lite extra mys hemma och jag köpte med lite god choklad från min butik=)
Var bara tvungen att testa då det är chokladbitar med fyllning som inspireras av kända efterrätter.
Bla. Tiramisu, Banoffe paj, tosca m.m.
Jag blev inte besviken då alla var himla goda.
Så de kan jag varmt rekommendera som present eller till helgmyset.
Finns snart i nätbutiken oxå=)




Nu är det bäst jag skyndar mig att runda av då det är dags för film mys med sambon och hårbollarna=)
Ha en skön kväll så "syns" vi snart igen!
Kram/Tina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar