torsdag 17 juli 2014

Möte!

Imorgon har jag ett möte med en tjej som är intresserad av butiken=) 
Känns spännande och pirrigt!

Helt plötsligt kommer verkligheten ikapp mig, visste ju att den här dagen skulle komma och jag har jobbat för det i flera månader.
Men det känns ändå väldigt konstigt fast otroligt bra=)
Precis som när man står högt upp och tittar ner, en kittlande känsla i magen.

Tjejen som kommer och kollar är super go och jag vet att hon kommer att ta hand om mitt lilla Hjärterum!
Kan tänka mig att hon också är väldigt pirrig, livet förändras på många sätt när man blir butiks ägare=)
Visst är det mycket jobb men det man får tillbaka är värt så himla mycket.
Härliga kunder som kommer och förgyller ens dagar med prat och många skratt.
Känslan att man jobbar för sig själv är helt obeskrivlig, man känner sig fri.
Glädjen i att kunderna är så nöjda med sina inköp att de rekommenderar släkt, vänner och arbetskamrater att kika in till butiken- hur roligt som helst.

Kan hålla på hela dagen då jag har massor med positiva och roliga minnen från butiken.
Nu blir det för mig att jobba vidare med att bygga ut nätbutiken istället=)
Det är otroligt spännande och mycket att lära sig.

Ska snart åka på en stor inköps mässa i Stockholm där jag ska köpa in massor med fint till hösten.
Ska bli så kul!
uppdaterar dig här hur det går med allt förstås=)



Ha en riktigt skön dag så ses vi snart igen!

Kram/Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar