måndag 14 juli 2014

Ny härlig sommarvecka!

Tänk vad jag älskar sommaren=) 
Är verkligen ingen vintermänniska då jag fryser så himla lätt.
Dock måste jag redan nu börja fundera på hur julen ska te sig i butiken.
Är sent för mig i år då jag väntat in en eventuell köpare.
Det finns några som funderar men vis av erfarenhet vet jag att det tar tid att reda ut allt praktiskt så jag börjar planera julen lite smått=)

Om inte annat blir det en fantastisk julblandning i nätbutiken.

Sitter och kollar på vinterbilder för att komma in i den rätta sinnesstämningen. 
Grymt svårt så här mitt i sommaren men det är bara att försöka.
Förra året tog jag en dag med glögg, gamla jultidningar och toppade det hela med pepparkakor.
Blev många bra julbeställningar gjorda då=)




En positiv sak med att blicka tillbaka mot vintern är att man uppskattar sommaren ännu mer. 
Så ikväll blir det nog att grilla och fixa lite blåbärskaka till efterrätt.

Hoppas dagens inlägg gett dig en liten inblick i hur det är att ha butik och att du njuter lite extra av sommaren=)

Ha en skön kväll!

Kram/Tina  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar