torsdag 20 november 2014

#Adventsljusstakar#pynt#hyacinter#Hjärterum#

Idag blir det en liten rundvandring i min lilla butik Hjärterum!
Har inte så många dagar kvar i butiken så jag vill passa på att njuta ordentligt den sista tiden=)
Det känns himla bra att avsluta med en riktigt fin jul och nyår och sedan till det nya året lägga allt krut på min nätbutik.
Tyvärr har jag inte riktigt hunnit med den nu under hösten då det varit så himla mycket jobb i/med Hjärterum.
Men det blir det ändring på snart, så håll ut!
Våren kommer bli så himla rolig då jag beställt massor av fint.
Längtar verkligen att få sätta igång.
Men först måste det fixas jul på Hjärterum, är på god väg redan och imorgon kommer det förhoppningsvis massor av fint pynt.

Nedräkningen till julafton har börjat!!!
Bara 33 dagar kvar!!!










Det var dagens rundtur!
Ha en trevlig kväll så ses vi snart igen.

Kram/Tina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar