onsdag 5 november 2014

När kan man börja pynta för advent?

Den frågan får jag många gånger i november=) Brukar svara att du kan börja när du vill!
Börjar själv väldigt tidigt med att ta in små granar,kottar, fina blommor och i mitten av november smyger mina Maileg nissar fram lite här och var. 
Försöker vara färdig med min adventspyntning någon vecka innan 1:a advent då hela december är fylld med jobb.
Då finns det ingen tid alls över till hemma fix=)
Det är så roligt att diskutera olika "pynt" traditioner med kunderna.
En del börjar väldigt tidigt och andra veckan innan jul.
Är så himla olika!

Kikade in på pinterest.com för lite julinspiration.
Är så kul att se alla duktiga människors idéer.
Här kommer några av bilderna jag fastnade för.











( alla bilder i detta inlägg kommer från pinterest.com)

Hoppas du blir lika inspirerad som jag att börja med pysslet!


Ha en riktigt skön dag så ses vi snart igen!

Kram/Tina 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar