lördag 1 februari 2014

Att bara vara

Konsten att bara vara är något jag haft svårt för men börjar bli bättre på=)
Har alltid saker på gång och tankar som vimlar omkring i knoppen.
Men nu har jag tvingat mig själv att bli bättre på det då det annars är allt för lätt att bränna ut sig.
Det är en fara med att ha eget företag, man vill så mycket. I mitt fall mer än vad som är möjligt att hinna med=)
Något som jag älskar att göra när jag tar det lugnt är att leta inspiration på nätet.
Det finns så otroligt duktiga och kreativa människor som är otroligt givmilda med bilder, uppmuntrande ord och ideér.
En av mina favoriter är bloggen:


Som är otroligt inspirerande, kika in vettja=)


Dricker mycket te och testade ikväll en nyhet från butiken- Rooibos te med smak av Hallonpaj.
Supergott kvällste och Rooibos te innehåller inget tein som är motsvarigheten till koffein.
Vilket gör det extra bra som kvällste.

Inget riktigt helgmys är fullständigt utan tända ljus och därför fick min favorit ljusstake stå modell när kameran kom fram.





Kunde inte låta bli att göra en liten bukett av de vackra pärlhyacinterna=)
Ett litet tips man kan ta till när hyacinterna fått för långa stjälkar.

Nu ska jag fortsätta att mysa, hoppas du har det bra och också får mysa lite(eller mycket)
i helgen.

Kram/Tina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar