fredag 16 januari 2015

#fredagsmys#snartformex#snöskottning

Nu är det fredagsmyssssss!!!!!
Efter den obligatoriska skottningen och kanske ett varv med snabeldraken så är det dags=)
Tänker fira mina första två veckor som hemmajobbare och att bloggen igår hade över 400 besökare.
Så himla kul!

Har massor med planer för bloggen, vill bland annat ha pysseltips med blommor och annat.
Ska bara komma i ordning lite mer här hemma så alla rutiner funkar, just nu är allt fortfarande upp och ner.



Många frågade mig innan jag sålde min fysiska butik vad jag nu skulle göra när jag "bara" skulle gå hemma.
Kan säga att det inte är några problem alls=)
Det är mycket jobb med en nätbutik också + att det är mycket att fixa efter försäljningen av den andra butiken.
Massor med pappersarbete bland annat.
Men det känns så himla bra att jobba hemma, kommer slita på ordentligt i vår med köksträdgården och sedan dyker det ju upp en 40000 nya husdjur(läs bin) runt april som behöver pysslas om.
Allt detta kommer du kunna läsa om här.
Finns det något annat du vill att jag berättar om?
Skriv då gärna en rad så ska jag göra vad jag kan.
Alltid kul med mer idéer.


En dörr stängs och en annan öppnas=)

Kommer bli en härlig vår som jag hoppas du vill dela med mig!

Ha en riktigt fin dag så ses vi snart igen!

Kram/Tina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar