söndag 11 januari 2015

#semester#instagram#formex#greengate#

Hej! 
Nu är jag tillbaka efter några dagars semester i vårt fina grannland Finland=)
Jag och sambon som alltid har så olika scheman fick plötsligt idén att vi åker till Helsingfors.
Sagt och gjort så åkte vi iväg och vilken mysig resa det blev.
Lite vågigt på ditvägen men annars hur trevligt som helst.
Härligt att äntligen hinna med en liten semester tillsammans, känns som en bra början på det nya året=)

Hoppas du också haft en trevlig start på 2015!

Idag blir det för mig att planera nästa vecka då jag ska ut och fara igen.
Denna gång blir det "bara" till Stockholm och den roliga inköps mässan Formex.
Har redan sett några monterbyggen på Instagram och vill åka redan nu=)
Påtal om Instagram, nu har jag äntligen fått tummen ur och fixat ett konto som heter 
toosweet.nu
Den adressen kommer även nätbutiken att få snart, då allt blivit klart med avtal osv.

Sedan har jag en rolig nyhet!!!
Nämligen att jag om några veckor får min första leverans från den Danska leverantören
Greengate!
Ska bli så himla kul att visa dig allt fint som kommer från dem.




Ha en riktigt skön söndag så ses vi snart igen!

Ps. Håll utkik, för i veckan kommer den första bloppisen för i år ;)

Kram/Tina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar