söndag 18 januari 2015

#teknik krångel#formex#massor med fint beställt

Hej! 
Hoppas du har en härligt lat söndag och får mysa ordentligt=)
Själv tog jag en ordentlig sovmorgon och pysslar nu med lite lunch till mig och sambon.
Hade en rolig dag på Formex i går och fick mycket gjort.
Dock la min mobil av halvvägs till mässan och därför uteblev den utlovade bildbomben på instagram =( 
Har fått igång på den nu med hjälp av min käre bror, tack för hjälpen Jimmy!!!

Tur man har en så kunnig bror=)

Fick låna min sambos mobil och fick lite fotat ändå under dagen.
Lägger upp de bilderna här imorgon så du också får se=)



Fina ljuskoppar för värmeljus, passar ljusstakar för kronljus.
Kommer ut i nätbutiken under morgondagen=)




Ha en skön dag så syns vi imorgon igen!

Kram/Tina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar