torsdag 1 januari 2015

Nu är butiken städad och nycklarna är överlämnade till Mikaela=)

Hej! Vilken nyårsafton jag hade=)
Allt har gått i 700 och igår blev det helt plötsligt dags att tömma och städa ur butiken.
Min kära bror hans sambo och min sambo hjälpte till och även fast butiken i stort sett var tömd så höll vi på till halv nio.
Sen puttrade vi hem och lagade i ordning en tre rätters middag och hann precis äta efterrätten innan det var dags för tolvslaget. 



Idag åkte jag in till Filipstad och lämnade över butiksnycklarna till Mikaela.

Efter det fastnade jag i soffan då kroppen är helt slut efter allt hårt jobb både innan jul och efter.
Tänker ta en lång sovmorgon imorgon och sedan är det dags att börja pyssla med nätbutiken=)

Ha en fin kväll så ses vi snart igen!

Kram/Tina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar