söndag 3 april 2016

Välkommen vår!!!

Whoohoo! Äntligen är den här på riktigt, för nu har de första Snödropparna orkat upp här hemma!

Tänk vad några små blommor kan göra för humöret!
Släntrade förbi köksträdgården där jag för några år sedan petade ner några lökar som nu kikar upp och blev så glad när jag såg dem=)

Framför bikupan är det nu massor av blommande Tussilago, men än är det lite för kallt för Bina att kika ut.
Håller tummarna för att det slår till och blir varmt, så de vågar sig ut.




Vad händer annars då?
Inväntar en leverans från Ib Laursen till nätbutiken och idag var jag himla duktig och tvättade min lilla bil =D
Är hemskt dålig på att pyssla om min bil men ska försöka bli bättre.


Nu ska jag plantera mig i soffan och kika på film men vi ses snart igen!

Ha en fin kväll!!!

Kram/Tina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar