söndag 26 juni 2016

Midsommar!!

Hej!
Hoppas du haft en fin Midsommarhelg!


Det har jag, jobbade till ett på Midsommarafton och senare på eftermiddagen kom min bror med sin sambo och hälsade på.
Vi åt gott, pratade mycket och bara hade det gott.
De stannade över natten och i lördags tog vi en tur till Långban, en liten "by" nära oss.
Där tog vi en promenad i det fina området och fotade lite =)


Det var verkligen en helt underbar dag, sol och riktigt sommarväder =)



Senare på eftermiddagen åkte vi och badade, så skönt med sommar.

Idag har tempot varit ett annat, har städat och slöat om vartannat.
Lång sovmorgon och en härlig promenad innan regnet kom.

Nu passar jag på att göra lite nytta inomhus.
Rabarbersaften står och puttrar och Örtsaltet har äntligen kommit in på tork i ugnen.

Är bra med en regndag då och då =)


Blandade i lite av varje i dagens Örtsalt, blev Gräslöksblommor, Vitlök, Oregano, Basilika, Persilja, Chili, Libbsticka, Timjan och Rosmarin.

Luktar fantastiskt, så jag tror det blev en bra blandning =)

Nu ska jag pyssla vidare men vi ses snart igen!

Ha en fortsatt fin söndag!

Kram/Tina







  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar