tisdag 30 december 2014

#Sista dagen i butiken#Hjärterum#Rea#

Hej! 
Nu är sista dagen gjord för mig i min butik Hjärterum.
Imorgon blir det städning hela dagen och på torsdag lämnar jag över nycklarna till Mikaela.


Gjorde lite fina nyårsplanteringar.

Många har frågat hur det känns och jag har då svarat att det känns himla bra, lite vemodigt förstås när jag inte får träffa alla härliga kunder.

Men annars är det känslan av att ha nått mitt mål, detta är gjort och nu kommer det andra roliga projekt istället.
4,5 härliga år med mycket skratt, jobb och roliga möten.

Kommer kännas märkligt att inte åka till "jobbet" nästa år.
Men det blir inte många dagar ledigt då det snart börjar rulla in saker till nätbutiken som ska fotas och läggas in.
Kul! längtar verkligen efter att ta tag i våren.
Sen ska ju bloggen få sig en riktig uppryckning då jag inte riktigt hunnit med att uppdatera som jag velat nu under julen.
Hoppas du hänger med även 2015!

Kram/Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar