onsdag 10 december 2014

#snö#regn#hagel#extra mysigt i butiken#Hjärterum#två veckor till jul#

Hej!
 Jag har skrivit det förr men hjälp vad tiden går fort=)
Bara två veckor till jul och endast tjugo dagar tills jag lämnar över nycklarna till Mikaela=)
Får mejl med leveransbekräftelser för januari från mina nya leverantörer och börjar redan nu längta efter vår.
Men först ska vi ha en riktigt härlig jul!

Fyller upp butiken hela tiden med nytt, senast kom en leverans med goda tryfflar som jag håller på att packa.
Är så härligt till jul när man kan gå all in=)
Jag vet att allt kommer gå åt och därför kan man ta in det där lilla extra.

Här kommer en snabbtitt på lite saker som dyker upp nästa vecka.




 Dessa söta burkar passar perfekt till Ib Laursens blå Mynta serie.



Påfyllning av de populära dl måtten och ett matchande durkslag.






Superfina burkar till knäckebröd och kaffe.




Snyggaste skärbrädan i marmor dyker också upp=)
Perfekt till ostbrickan.

Och sist men inte minst så kommer det påfyllning på de populära "tapp" burkarna i glas.
Perfekta för julens bål, sommarens saft och så mycket mer.



Det var dagens rapport! 
Nu måste jag jobba vidare=)

Ha en skön dag i rusket så ses vi snart igen!

Kram/Tina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar