måndag 8 december 2014

#andra advent#tiden går fort#skicka paket#

Hej hopp!
Oj vad tiden går fort! 
Får be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, julrushen har redan börjat och jag har verkligen fullt upp.
Det är så himla kul med lite fart!
Det är annars en ganska lugn liten stad som min butik ligger i, men till jul då lever den upp.

I går var det julmarknad på torget som även om det regnade och blåste storm var otroligt fin.
Stor eloge till arrangörerna och de hurtiga säljarna som trotsade vädret.
Ni är fantastiska!


Blev en liten tur för mig runt marknaden efter jobbet och jag köpte en almanacka från Djurskyddet i Filipstad(om du bor i Filipstad och inte gjort det än, passa på! De finns bla. på Filipstadsdjurcenter.)
Sen fick några fina marsipangrisar och tomtar hänga med hem.



När jag kom hem provsmakade sambon och jag en av glöggarna som jag köpt in till butiken.
Äpple, kanel och vanilj, mums säger jag bara=)
Den var väldigt fräsch och mjuk i smaken, flaskan försvann i ett nafs.


Det kom fler spännande sorter som:

Ingefära & Nypon
Vildhonung
Hallon & Lakrits
Saffran & Choklad

Mmmm, alla är lika goda kan jag lova=)

Vill du beställa en julklapp med smått och gott är det bara att kika förbi butiken eller skicka ett mejl så hjälper jag dig!



Det finns mycket gott att välja på=)

Ha en skön dag så ses vi snart igen!

Kram/Tina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar