lördag 19 december 2015

Lördagsmys deluxe med extra allt!!

Mycket julmys blir det idag =D
Ska göra skinka, pynta inför julafton och packa en massa paket som ska skickas till glada julfirare runt om i Sverige.

Hoppas du också får en riktigt fin dag och får mycket mys till livs =D

Under dagens lucka hittar du vackra textilier för halva priset.
Kika in till nätbutiken för att se de olika varianterna.


Finns kökshanddukar, förkläden, band m.m.
så passa på att fynda!
Eftersom bankgirot tar några dagar på sig, går det nu även bra att swisha pengar eller sätta in direkt på konto.
Kontakta mig genom denna adress kontakt@toosweet.nu om du vill använda dessa betalsätt och ange "betala i förskott till bankgiro" i beställningen.


Nu är det färdigpyntat på min lilla farstu, äntligen =D




Före


Efter

Så skönt att ha farstun färdigstädad och alla rutor tvättade =D

Kan dock inte sluta tänka på alla fina pelargoner som ska få bo här om inte allt för många månader.
Har lite svårt att leva i nuet när det är vårvärme ute.
Blev så sugen på att sätta lite frön =D
Får dock bli efter nyår!


Funderade länge på vad som skulle få fylla min stora trälåda, tillslut kom jag på att lite "fusk" paket kunde passa =)


Gillar verkligen naturmaterial.
Hos mig finns de runt knuten och jag känner mig lyckligt lottad över att bo just här =)


Fulfin tanig gran i enkel glasflaska, man behöver inte krångla till det så mycket.


Gammal läderrem med bjällror för häst jag fått för längesedan.


Hörde en gång att i det 
"enkla bor det vackra", 
kan inte annat än att hålla med!  

Nu måste jag pyssla vidare men vi ses imorgon igen!

Ha en fin dag!

Kram/Tina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar