onsdag 9 december 2015

Inlägg nummer 401!!

Noterade att detta är mitt 401:a inlägg på bloggen!
Kunde aldrig tänka mig att jag skulle lyckas få ihop så många inlägg när jag började blogga =D
Ska nog fira med några pepparkakor och lite glögg!!

Men nu till dagens lucköppning!
Idag hittar du denna vackra popcornskål från Danska Krasilnikoff under luckan.
Bara idag kostar den 80 kr/st
Finns endast ett begränsat antal så först till kvarn =D


Du hittar den här!

Vad händer annars då?
Jo, nu har jag äntligen fått in de nya sakerna från Ib Laursen i nätbutiken!

De ligger även under kolumnen "nytt i butiken" så du lätt hittar dem =)


Städar vidare här hemma, har hittat ännu en orensad garderob fylld med grejor.
Förstår inte hur det gått till, måste vara nån som fyller på när vi inte är hemma =D

Blev tillslut en pysselpaus på farstun som inte är riktigt färdig än. Några små detaljer kvar bara=)


Så skönt med en "rensad" yta där bara det sista roliga "piffet" behövs =)


Ha en fin dag!

Kram/Tina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar