torsdag 24 december 2015

God jul!

Önskar dig en riktigt fin jul, hoppas den blir mysig, stressfri och alldeles underbar!
Påtal om stress ska jag vis vad min lilla hund Hilding haft för sig i morse =D

Tydligen hade han fått tag i ett snytpapper och passat på att ha lite kul.
Blev så full i skratt när jag såg det, tur han är liten och busen också blir små.


Han har till och med lämnat en av sina favoritleksaker som bevis =D

Vet inte hur livet skulle te sig utan mina "hårbollar", tror det skulle bli himla tråkigt.



Snart är det dags för huset att fyllas med folk så jag passade på att fota årets dukning, älskar verkligen porslinet från Ib Laursen =D


Var tvungen att ta en med ljusslingan tänd också.



Mailegtomtarna sitter och vaktar glöggfatet så troget.


Nu är gästerna på gång =D

Men innan jag avslutar inlägget, ska jag bara berätta vad som döljer sig under lucka nr.24

Nämligen detta supersnygga set med salt & pepparkvarn för endast 175 kr/set
(ord pris 220 kr) 


Du hittar det här!

Ha nu en riktigt fin jul så ses vi snart igen!

Kram/Tina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar