tisdag 1 december 2015

1:a december och lucköppning!!

God morgon!
Idag är ingen vanlig dag för idag är 1:a december =D
Har klurat lite på vad jag skulle kunna hitta på för kul i nätbutiken under jul och då slog det mig att en "julkalender" med bra erbjudanden, nog skulle pigga upp.
Därför kommer du hitta bra rabatter på en vara varje dag fram till julafton!

Eftersom det idag var den första luckan firade jag lite med att erbjuda alla Klockargårdens doftljus för endast 55 kr/st.
De kostar annars 95 kr/st och erbjudandet gäller endast idag!


Du hittar dessa härliga dofter i nätbutiken!





Så passa på och testa dessa underbara ljus själv, eller kanske blir det en fin julklapp till någon när och kär!

Nu ska jag och hunden ge oss ut på en skön promenad i solskenet!
Men vi ses imorgon igen då jag presenterar vad som gömmer sig under lucka 2.
Ha en fin dag!
Kram/Tina










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar