fredag 4 december 2015

Fjärde luckan ska öppnas!!

Hej hopp!
Idag är det fredag hela härliga dagen =D
Helgen väntar och snart är det andra advent!
Myysssss!!

Men först ska jag presentera vad som döljs under lucka nummer fyra!


Detta fina vita skidset får du till det förmånliga priset 50 kr, men bara idag så skynda att fynda!
Du hittar det i nätbutiken!

Vad händer annars då?
Jo, jag har fortsatt att fixa till min lilla farstu, skickat en massa paket och bokfört lite smått =D
Skönt att kunna bocka av några saker på listan, snart är det jul o då ska jag ha lite ledigt.


  Har samlat "fin" kottar hela hösten och nu kommer de till användning.
Är floristskadad och menar med "fin"kottar såna som är färska för i år.
Såna som aldrig öppnat sig och inte hunnit få skador.
Enda nackdelen med dessa är att de släpper massor med frön då de torkar och "öppnar" sig.
Men men man kan inte få allt, dammsugaren måste också få jobba lite ibland ;)

Älskar verkligen bra, billiga lösningar med naturmaterial.
Här har jag fyllt en korg med gran, kottar, några guldiga kulor och paket.
Behövs inte så mycket för att det ska bli superfint.


Min stora fina(tidiga) amaryllis bor tillfälligt på farstun för att lugna ner sig lite i kylan.
Det är ett litet tips för julens lökväxter, om man vill att de ska ta det lite lugnt.
Att ställa dem svalt, men akta så de inte fryser.
Nån minusgrad går bra men sen mår de dåligt.

Nu ska jag fortsätta med pysslandet men vi ses imorgon igen!

Ha en fin dag!

Kram/Tina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar