måndag 14 december 2015

Måndagsmys och lucka nr:14 #IbLaursen

Hej!
Hoppas din måndag börjat bra och att du fått njuta lite av solskenet =D
Tyvärr har min dag inte börjat så bra, då jag vaknade och inte kände mig kry, börjar pigga på mig nu men det har varit lite segt =)

Under dagens lucka hittar du denna vackra pappgran från Danska IB Laursen.
Den är ca 38 cm hög och går att vika ihop för lätt förvaring efter jul.




Bara idag kan du köpa den för 39 kr/st (ord pris 65 kr/st)
Du hittar den i nätbutiken!

Vad händer annars då?
I helgen hade jag lite "kalas" hemma då jag snart fyller år =D

Blev en vintrig dukning med rosa inslag!


Vet att många samlar på den rosa delen ur Ib Laursens keramikserie "Mynta" och varför inte duka med rosa till jul!
Kul med lite variation och rosa passar ju så otroligt fint med silver.



Unnade mig en egen gran, då den passade så himla fint i vårt matrum.
Måste även tipsa om att den är perfekt att skicka som julklapp med posten, då den i hopvikt blir alldeles platt.


Älskar verkligen Hyacinter och var tvungen att testa de nya glasen/ljuslyktorna från Ib Laursen som "blomkrukor".
Passade verkligen perfekt till en hyacint =D



Du hittar dem i nätbutiken!



Sist ut är en av mina Orkidéer som blommar just nu!
Stora vackra klasar av blommor, tror näringen från min Bokashikompost gjort susen. 
Ska berätta mer om den en annan dag.
Nu är det dags att ta en sväng med min lilla hund.

Ha en fin dag så ses vi imorgon!

Kram/Tina









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar