onsdag 23 december 2015

Dan före dan =D

Tänk, nu är vi här igen!
En dag kvar till julafton, december har gått otroligt snabbt.
Sitter och prickar av min "att göra" lista och det mesta är med.
Har för längesedan valt att inte stressa inför julen, mer än med butiken förstås.
Alla paket måste ju hinna iväg =D



Men privat tar jag det lugnt, det blir vad det blir - julen kommer ändå.
Vill kunna njuta lite av denna mysiga tid också.

Dammråttorna bor så gärna kvar under soffan några dagar till.

Julklapparna blir färre och färre för varje år, då julklappsbyten och spel tagit dess plats.

Hoppas du också får njuta och ta det lite lugnt.
Det är du värd!


Snart ska jag in till Filipstad och lämna några beställningar, sen blir det julgransjakt på vår egen mark ska tilläggas ;)


Ikväll blir det uppesittarkväll med min absoluta julfavoritfilm
"Ett päron till farsa firar jul".
Ska ätas skinka, drickas glögg och fyllas på med ohälsosamt mycket godis =)
En riktigt bra kväll helt enkelt!


Blir att slå in något paket också, sparar det bästa till sist =D



Vad gömmer sig under dagens lucka då?


Idag har jag busat lite =D
Utvalda varor har blivit nedsatta i pris, gäller bara idag!
Så kika in till nätbutiken och fynda!

Ha en riktigt fin dag så ses vi imorgon!

Kram/Tina









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar