torsdag 3 december 2015

Solsken och lucköppning!

Äntligen solsken igen!!!
I går snöade det lite men sen övergick det i regn, idag vaknade jag till en solig och frostig morgon!
Verkligen varierande väder =D


Idag hittar du denna vackra krans av lärkkottar under luckan i Too Sweet´s kalender.


Bara idag kan du köpa den för endast 50 kr/st!
Så passa på och kika in i nätbutiken!


Håller på att pynta och dekorera min farstu och det går sakta men säkert framåt.
Är så drygt med städningen innan bara, putsa fönster och torka i kylan är inte min favorit =)
Vill bara sätta igång och pynta allt direkt men det blir att ta det i etapper.


Dessa vackra snöflingor i glas hittar du ännu i nätbutiken, finns några set kvar och de kostar bara 
49 kr för tre "flingor".



Hittade denna fina tallgren som blåst ner och klurade på vad den skulle få "bo".
Och igår slog det mig att den skulle passa perfekt på farstun!
Den fick gott sällskap av mitt favoritpynt i vitt.

Nu blir det att pyssla vidare men vi syns imorgon igen!

Ha en riktigt fin dag!

Kram/Tina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar