måndag 20 januari 2014

Försäljning av mitt Hjärterum

Hej igen!


Idag tänkte jag passa på att släppa nyhetsbomben att Hjärterum är till salu from idag.
Detta är inget hastigt beslut, utan jag planerade egentligen detta till förra våren, dock fick butiken en konkurrent på andra sidan gatan.
Detta gjorde att jag ville göra en utvärdering om det skulle påverka butikens inkomster innan jag skulle sälja.
Och till min stora glädje så har det inte påverkat butiken negativt på något vis utan verkar istället göra att fler hittar till lilla Vikgatan=)
Jag vill att den som tar över ska ha de bästa förutsättningar och därför känns det helt rätt att sälja i år.
Anledningen till försäljningen är att det är andra projekt som ligger och väntar=)
Jag och min sambo har även börjat fundera på att utöka familjen så att kunna jobba hemifrån står högt på prioriteringslistan.
Jag kommer bla jobba med en webb butik som snart är färdig + att du kommer kunna följa mig på denna blogg.

Jag har verkligen haft helt underbara 3,5 år på Hjärterum och önskar att någon hjärtlig och härlig person kan ta över och ta hand om mina goa kunder.

Känner du dig manad eller bara är nyfiken kan du
  läsa mer om försäljningen på Hjärterums hemsida.
www.hjarterumfilip.com

För dig som funderar om presentkort kommer vara giltiga osv.
Var ej orolig=)
De presentkort jag skriver ut innan försäljningen kommer du kunna använda i både butiken och webb butiken, de presentkort som efter försäljningen blir inlösta i butiken kommer jag att lösa med den nya ägaren-så för dig som kund blir det ingen skillnad=)
Har du andra frågor är det bara att fråga när du är förbi butiken som är öppen som vanligt.
Ha en riktigt skön måndag!
Kraam/Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar