fredag 10 januari 2014

Hej och välkommen till min nya fina blogg!


Vad roligt att du hittat hit=)  jag hoppas du kommer få mycket inspiration och bra köptips då bloggen kommer handla mest om min lilla webb shop-Too Sweet!
Men även mycket annat mysigt och roligt, då jag som florist, hus och butiksägare har mycket projekt på gång som jag gärna vill berätta om.

Du kanske undrar vad min lilla nät butik kommer saluföra? 
Svaret på den frågan är: allt möjligt mellan himmel och jord=)
Mycket nytt annat gammalt, mycket godsaker och pyssel.
Du kommer också kunna hitta många trevliga presenter till nära och kära, kollegan, din personal m.m.

Snabba leveranser och ett bra sortiment är mina ledord och jag hoppas du kommer trivas i min lilla söta värld.

 Många bilder som kommer florera på bloggen kommer från min fysiska butik-Hjärterum som ligger i Filipstad/Värmland.


Ha en underbar dag!
Kram/Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar