lördag 25 januari 2014

Städdag och vackra detaljer

Lördag=Städdag
Men för att göra städandet lite roligare passade jag på att fota lite detaljer från mitt hem.
Brukar ofta jobba med detaljer då de gör så mycket.
Har mycket svart, vitt och grått hemma och för att få lite "spänning" blandar jag gammalt och nytt med olika mönster och uttryck.
Det är skönt att ha en lugn bas då det är så enkelt att sätta in lite färg när det behövs.
Gardiner, kuddar, dukar, blommor m.m. byter jag efter säsong och vad jag är sugen på just då.







Några av mina senaste sådder har redan grott=)
Barnsligt roligt att se dem växa.









Tänk vad fina ugnsluckor de gjorde förr=)



Nej nu har jag pausat länge nog=)
Dags att ta fram snabeldraken och jaga hundhår.
Ha en riktigt skön lördag så "ses" vi snart igen!

Kram/Tina















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar