onsdag 29 januari 2014

Smycken

Idag tänkte jag passa på att tipsa om ett kanon erbjudande i butiken=)
Jag samarbetar med en frisörsalong i Lesjöfors(by ca 3mil från Filipstad)som har en hylla med produkter från Hjärterum och så har jag ett urval av deras smycken från Perls for girls.
Och nu är det 50% rabatt på de smycken som finns hos mig!!!




Prisexempel på det rosa armbandet-ordinarie pris 149kr. 
Nu:76kr


Bara att kika förbi Hjärterum och kika=)
Dessa hamnar ej i nätbutiken ,men är du intresserad av nåt du ser på bilderna är det bara att mejla toosweet1@hotmail.se 

Fick besök av Anna som har frisörsalongen då det var dags att byta lite saker i hennes hylla.
Det visade sig då att denna blivit "över"


Vet att någon frågade efter den under december men kan inte komma på vem det var=)
Visste inte då att det fanns en kvar i Lesjöfors-var helt säker på att den var såld.

Så om du som frågade ser detta slå en pling eller skicka ett sms till 070-7778712 så ställer jag undan den till dig.

Ha en skön dag!

Kram/Tina












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar