onsdag 1 oktober 2014

Första oktober!

Tänk vad fort tiden går, redan första oktober.
Nu börjar nedräkningen till jul och även överlämnandet av min fina lilla butik Hjärterum.

Många frågar hur det känns och vad nästa ägare har tänkt sig med butiken.
Så idag tänkte jag passa på att dela med mig av lite tankar jag har kring detta=)

För mig känns det både otroligt bra och lite vemodigt då jag kommer sakna alla mysiga kunder.
Har verkligen trivts med att jobba i/med butiken och det är en otrolig erfarenhet som jag alltid kommer bära med mig. 
Alla härliga människor som puffat och stöttat mig genom åren, kunder som blivit vänner m.m. Kunde aldrig tänka mig att så många härliga människor skulle hitta min lilla butik=)
Ni är bäst och gör mina dagar otroligt roliga!

Nästa år kommer jag jobba på med nätbutiken,
sen har jag lite andra projekt på gång som just nu är lite hemliga;)
Sen får vi se om det någon gång i framtiden blir barn, man kan inte ta det för givet men vi ska prova i alla fall.

Så sammantaget känns det bra då jag kommer gå vidare till nåt riktigt roligt.
Sen att Hjärterums nya ägare är en sån gullig och driftig person gör att jag känner en sån otrolig trygghet i mitt beslut att sälja.
Hon har många nya idéer och har lovat att ta riktigt väl hand om alla kunder.
Många verkar vara oroliga för att butiken kommer förändras vid ägarbytet.
Det kommer den att göra men till det bättre!
Vad jag förstått på Mikaela kommer hon att behålla Hjärterums anda men göra butiken till sin egen, vilket jag tycker är himla roligt. 
Alltså blir det ett Hjärterum 2.0, där du fortfarande känner igen dig men med många förbättringar. 
Så var inte orolig! 
Det kommer bli kanon=)



Sitter nu och planerar för nästa år, har mycket roliga idéer som ska genomföras i nätbutiken.
Så himla spännande!!!

Blev mycket text i detta inlägg men jag kände att det behövdes=)

Ha en skön dag så ses vi snart igen!

Kram/Tina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar