onsdag 8 oktober 2014

Brr, höstrusk.

Vilket ruskväder vi har här i Värmland. Passar på att dricka gott te och pyssla här i butiken.
Är lite konstigt på ett bra sätt att åka till mitt "jobb", då det är som att komma hem igen.
Eftersom jag gör det som jag trivs bäst med och alla goa kunder som blåser in bara är en härlig bonus som förgyller dagarna.
Kommer kännas märkligt att jobba hemifrån men samtidigt väldigt bra då jag har massor med projekt till våren.
Många verkar oroliga för att jag blir sysslolös, det kan jag säga inte kommer bli ett problem=)




Kommer naturligtvis uppdatera dig här på bloggen om allt som händer och min förhoppning är även att jag ska kunna utveckla bloggandet mer när tiden kommer finnas på ett annat sätt.
Ska bli spännande=)



Hade påhälsning i butiken av Mikaela i måndags och jag gillar verkligen henne.
Vet att du också kommer göra det!
Hon berättade om några idéer hon har för framtiden och det kommer bli så himla bra.


Tomtarna i detta inlägg har jag packat upp ur lådan från förra året.
Ska lägga ut dem i nätbutiken under veckan för att börja lite smått med julsaker.
Går snabbt och snart är vi där=)
Har beställt så mycket fint till jul och det ska bli så roligt att visa dig.
Tills dess så får dessa tomtar vara ett litet smakprov.

Ha en riktigt skön dag så ses vi snart igen!

Kram/Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar