måndag 20 oktober 2014

trött på #krångligaregler#

Hej hopp!
Sitter med inköpen för våren som nästan är färdiga=)
Det är verkligen en riktig djungel med alla regler som grossisterna har.
Nu senast blev jag nekad att handla av en grossist för att jag enbart ska sälja på nätet.
Bild:pinterest.com

 Nu spelade det ingen roll då den leverantören bara har en typ av varor som jag kan köpa på andra ställen.
Men jag ville gynna dem och blev helt paff när jag fick deras svar.

Bild:pinterest.com

Sen har de flesta en summa som man måste handla för första gången, som i vissa fall kan vara riktigt stor för ett litet företag.
Ett av de företag jag kontaktade hade speciella regler för nätbutiker då man var tvungen att handla första gången för en fyra gånger så stor summa som en "vanlig" butik.
Himla märkligt och jag funderar på om de ens får göra så.

Bild:pinterest.com


Därför blir man så himla glad när man hittar de fina små företagen som faktiskt bryr sig om sina kunder=)

Bild:Pinterest.com

Är så glad över allt fint jag köpt in och det kommer mer då jag hittat fler mysiga leverantörer.

I butiken är det full rulle, många som behöver pysselsaker till kransar m.m.
Väntar fortfarande på min stora leverans av lyktor och annat mys.
Hoppas, hoppas den dyker upp snart.
Börjar bli tomt på hyllorna=)

Bild:Pinterest.com


Bilderna i dagens inlägg kommer från Pinterest.com
Letade Halloween inspiration och då hittade jag dessa bilder=)

Ha en skön dag så ses vi snart igen!

Kram/Tina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar