tisdag 14 oktober 2014

Även regniga dagar kan vara härliga=)

Oj vad det regnade igår=) 
Det var som någon slagit på en kran och sedan glömt bort den.
Hade planerat en heldag i köksträdgården, blev snabbt ändrade planer.
Men ibland kan en regndag vara precis vad som behövs för att komma ikapp.


 


Städade fram mina gamla favorit jultidningar och satt en lång stund med tända ljus och mös.
Det är inte långt kvar nu, bara 71 dagar.
Vet att jag tjatar lite om julen men jag gillar verkligen denna högtid.
Mest gillar jag att pynta inför julen då jag tycker att det piggar upp en annars ganska tråkig tid på året. 






Satt med almanackan och planerade hur det ska vara öppet i min fysiska butik under december.
Varför krångla=)
Jag kör öppet varje dag fram till julafton helt enkelt.
Med början söndagen den 30/11 då det är första advent.

Julafton,juldagen är det stängt.
Sen kör jag öppet 26-30 dec så alla hinner med att hitta fina nyårspresenter.
Den 31/12 har jag kallat in mitt järngäng för städning av butiken sen så lämnar jag över nycklarna till Mikaela.

I januari blir det massor med jobb att uppdatera nätbutiken ordentligt, plocka upp allt roligt som kommer och åka på Formex mässan igen=)

Det blir ett nytt kapitel i livet och en spännande utmaning.
Hoppas du hänger med även nästa år!
Då kommer bloggen få massor med kärlek och jag har många roliga idéer som kommer bli presenterade under året.

Ska bli så himla spännande!!!

Ha en riktigt fin dag så ses vi snart igen!

Kram/Tina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar