lördag 4 oktober 2014

Blogg tips!

Många frågar mig var jag får idéer och inspiration från och idag tänkte jag passa på att tipsa om en av de härliga bloggar jag följer.
Eftersom jag jobbar varje dag så kommer jag väldigt sällan ut på inspirerande resor.
Så istället hittar jag inspiration på nätet och bloggar är helt fantastiska källor till idéer och många lägger ut vackra bilder.

Bloggen jag tipsar om idag heter 
"Fabulös inspiration", och som namnet antyder hittar man verkligen inspiration där.

Hon som driver den heter Frida och är bland annat en otroligt duktig keramiker.


Hon lägger ut härligt inspirerande bilder och har många roliga projekt som hon gärna skriver om.


Frida driver även ett litet café på somrarna, i Rönne som ligger i närheten av Askersund. Har aldrig varit där men till nästa sommar ska det definitivt bli ett besök=)


Du hittar bloggen på länken under


Missa inte denna mysiga blogg 
och ha en riktigt skön kväll!!!

(Obs! alla bilder i detta inlägg är från Fridas blogg och får inte kopieras utan hennes tillstånd) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar