söndag 1 maj 2016

Söndagsmys =)

Hej!
Hoppas du har en fin söndag =)
Det har jag, fint väder, mycket nyttigt som blivit gjort och deklarationen är inskickad.
Känns bra att ha allt färdigt för denna gång.


Har inte fotat på länge och passade därför på att ta några bilder på min fina "dubbla" Cyklamen.
Tycker den är otroligt vacker även "bakifrån", då man ser den fina lila tonen som syns vid skaftet.
Alla blommor har sin charm och denna liknar en vacker svävande balettkjol =) 



Vädret har varit skiftande de sista veckorna och nu börjar det äntligen vända.
Blev en skön promenad med min lilla hund som var himla pigg, så jag fick skynda på stegen för att hinna med =)


Strax efter detta kort togs passade han på att ta ett litet dopp i bäcken bredvid.

Blev att skynda hem till värmen och nu ligger han och snozar i sin favorit filt.
Gott att vara hund =)


Nu håller jag tummarna att det ska bli varmt, en morgon här i veckan såg det ut så här när jag kom ut.
Inte riktigt vad jag kallar vårväder =D


Nej, nu vill jag ha värme och solsken!
Hoppas nästa vecka bjuder på detta i mängder.

Ha en fin kväll så ses vi snart igen!

Kram/Tina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar