söndag 20 april 2014

Glad påsk i efterskott=)

Hade fullt upp igår med att umgås och äta gott så påskhälsningen får komma idag istället=)
Vilket väder vi haft, så himla skönt! Jag och min lilla hund har varit ute hela dagen och grävt i köksträdgården.
Hann även med att fixa lite på verandan, inga möbler än men blommor=)






Blev även några bilder från min farstu där det hamnar lite smått och gott nu=)



Här är det senaste tillskottet, hittade ett väldigt gammalt paket med Borlottibönor i skafferiet så jag var bara tvungen o testa att plantera dem. 
Trodde inte det skulle bli nåt men efter två veckor ser de ut så här. Ska bli spännande att sätta ut dem och se om de ger en bra skörd.


Kryddorna växer som bara den och även ruccolan jag satte för några veckor sen har kommit igång.
Men det är fortfarande en stund kvar innan det går att plocka=)


Nu är det dags för filmmys i soffan.
Ha en skön helg och se till och njut ordentligt=)

Kram/Tina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar