fredag 16 maj 2014

Mer nytt=)


Tänk vad fint det är med zink=)
Tröttnar aldrig på det.
Dessa lyktor heter Marrakech och kommer från Danska Ib Lursen.


Vackert mönster och en härlig mattgrå ton....Så vackert!


De finns både i nätbutiken och i den fysiska butiken, men skynda-jag fick bara in ett litet antal=)



Nu till något helt annat!

Har en kär kund som äger ett gäng vaktlar och jag frågade henne om jag kunde köpa lite ägg av henne och prova=)
Kul att testa något nytt+ att de tydligen är fantastiskt nyttiga. 




De kom välinpackade i en stor ägglåda.


Sen fick de flytta till en minivispskål från Ib Laursen bara för att det blev så fint=)


Var lite pilligt att skala dem, men den som väntar på något gott...


Så himla gulliga och goda!

Känner du också för att testa lite Vaktelägg och bor i närheten av Filipstad så är det bara att mejla mig så förmedlar jag kontakten till tjejen jag köpte av.
Hon har inga stora mängder men lite "smakprov" var inga problem.
Min mejl: toosweet1@hotmail.se

Ha en skön dag!
Kram/Tina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar