onsdag 13 augusti 2014

Är hösten här?

Känns att det är höst i luften och jag undrar om den redan är här?
Tycker alltid hösten kommer alldeles för tidigt=)
Som tur är fick vi ju en fantastisk sommar, så man har något att leva på över vintern.

Passade på under förmiddagen när regnet stod som spön i backen att städa hallen ordentligt och piffa lite.
Tände några ljus och det var riktigt mysigt att pyssla och städa.




Hallbordet fick en fin "duk" som egentligen är en köks handduk.
(kommer från min egen butik)



Friserade mina Engelska pelargoner och fick därför något fint att sätta i min favorit vas som är en gammal glasburk.




Älskar verkligen Pelargoner och nån gång när jag har tid att pyssla med dem ska jag börja samla=)
Finns hur många sorter som helst och varje år kommer det nån ny variant.

Det var dagens rapport!
Hoppas du får en riktigt fin kväll och glöm inte bort bild tävlingen!!!!

Kram/Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar