måndag 18 augusti 2014

Regn rusk och Formex!

Hej! 
Var ju några dagar sen jag skrev här nu, så det finns mycket att berätta=)

Först så måste jag informera att bildtävlingen är förlängd då det kommit in för få bilder.
Många hade tydligen missat att stopptiden gått ut igår.
Så jag förlänger den en vecka så skicka in din bild nu!!!!
Senast på söndag ( den 24/8) kl. 23.59 vill jag ha ditt bidrag skickat till mejlen: 

kontakt@hjarterumfilip.com


Idag avslutas även "sommartiden" på Hjärterum i förtid.
Skulle egentligen öppnat kl.14.00 hela Augusti, men det kändes som sommaren är slut.
Därför börjar jag nu öppna som vanligt vid kl. 10.00 på vardagar!
Har stängt för lunch mellan 13-14 och butiken stängs som vanligt vid 18.00.

I Filipstad har vi regn och rusk därför tänkte jag visa vad jag gjorde i fredags=)
Då passade jag på att åka till vår huvudstad för att gå på en stor inköpsmässa för inrednings butiker.
Kommer visa bilder i flera inlägg så håll utkik!
Först när man kommer till mässan ser man flera utställningar som visar säsongens trender.

Det är duktiga trendanalytiker som har utarbetat konkreta förslag till vad som är "hett" just nu och sedan "samlar" in produkter som passar från de utställande företagen.

I år var det fyra fina montrar som såg ut såhär:

Först ut är "Dark Fragrance"



"Raw Junction"




"Wild Wood"







"Soft Nordic"



I nästa inlägg hälsar vi på i några av mina leverantörers montrar!

Ha en skön dag!

Kram/Tina









  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar