torsdag 21 augusti 2014

Winter wonderland-Goodwill

Hej! 
Hittade en fantastisk monter när jag stressade omkring på mässan.
Var bara tvungen att kika in bland allt vackert pynt=)
Jag frågade om jag fick ta lite bilder så ni också skulle få se allt fint.
Det gick bra och därför kan jag bjuda dig på en tur genom  monter.
Välkommen till en riktig vinterdröm!

" Hello! When I visited the Formex fair I found the most wonderful booth.
I had to go in and ask if it was ok for me to take some pictures.
That was no problems, so today I will show you some of the beautiful things this company have.
Welcome to Goodwill´s enchanting winter wonderland."







Ugglor fanns överallt men dessa var de sötaste=)



Älskar verkligen vackra julkulor och denna monter bjöd på otroligt många frestelser.







Det var dagens Formex rapport!
Hoppas du blir lika inspirerad som jag av denna fina monter=)

Ha en riktigt skön dag så hörs vi snart igen!

Kram/Tina









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar