onsdag 16 september 2015

Soft onsdag =) #sweden #värmland #lantligt #inredning #nallar

Skön onsdag med mycket att göra!
Har hållit på med en stor rensning i skåp och lådor nu under några veckor.
Plockat och sorterat vad som ska säljas, återvinnas eller bara slängas.
Är inte färdig så det är bara att kämpa på!
Men vad otroligt skönt det är, frigörande på något vis.


Samlade på nallar i min ungdom =) har därför ett visst överskott, som jag börjat sälja av.

Inte en massa saker som tynger ner en i skorna hela tiden.
Nu börjar jag i alla fall se ljuset i tunneln, eller jag ser bara prylar jag tycker om och vill spara ialf ;)


Många nallar har det blivit genom åren =)

Men jag måste erkänna att det är en riktig pers att gå igenom allt som fastnat i lådor och skåp.
Många minnen som sitter fastklistrade på dem och gör de extra svåra att plocka bort =)

Har varit tuff mot mig själv och satt upp ett mål med de pengar som kommer in vid försäljningen och det har gjort allt så mycket lättare.

Nej, nu måste jag jobba på så det blir färdigt nån gång!

Ha en fiiiin dag!!!!!

Kram/Tina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar