måndag 5 oktober 2015

Höstmys! #värmland #sweden #höst #trädgård #lantligt


God morgon!
Vilken härlig dag att vakna till =)
Solstrålarna letade sig in genom fönstret och väckte mig.

Känns som denna vecka kan bli riktigt fin!
Jobbar nu på i mitt lilla kontor med lite allt möjligt, paket som ska packas.
Fixa uppdateringar på Facebook, här m.m.

Är så skönt att äntligen kunna använda vårt "skrutt" rum som varit fullt av bygg material under många år av renoveringar.
Första bilden i detta inlägg är min utsikt från skrivbordet.
Känns otroligt lyxigt!
Det är de små sakerna i livet som gör allt, kan ju inte säga att livet som företagare gör mig rik på pengar direkt.
Men jag räknar min rikedom på andra sätt =)
Kunna bestämma över mina egna dagar är fantastiskt!
Att kunna gå ut och fixa i trädgården om solen skiner m.m.
Det är helt otroligt och jag önskar alla kunde få prova det nån gång.
Snart blir det en välbehövlig arbetspaus för en långpromenad med min lilla hund.
Just nu ligger han på en filt bredvid skrivbordet och sover så gott.



Tänkte passa på att visa denna underbara krans av lärkkottar som nu hittat till nätbutiken.
För att fira denna härliga måndag har jag lite extrapris på den bara idag =)
Den kostar normalt 125 kr/st men idag betalar du endast 99 kr!
Bara att kika in i nätbutiken!



Plockade in mina äpplen igår =)
Blev en något större skörd än förra årets enda äpple, men de fem jag fick i år går nog åt lika snabbt är jag rädd ;)


Satte det lilla äppelträdet för ett par år sedan bara, så jag är glad för alla små äpplen som kommer.
Men det skulle vara fint om man kunde få några fler nästa år.
Vill ju göra äppelmos =D

Det var dagens rapport!
Ha en riktigt fin dag så ses vi snart igen.

Kram/Tina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar