torsdag 8 oktober 2015

Lundby dockskåp #lundby #dockskåp #leksaker #sombarnpånytt

God kväll!
Blir ett snabbt inhopp här idag, då jag haft fullt upp hela dagen och nu är det snart dags för sängen =)
Hoppas du också haft en härlig höstdag!

Har fortsatt operation storstädning här hemma, passar på att sälja av alla prylar jag inte använt på länge.
Är verkligen befriande!
Sen finns det ju då lite utrymme att handla nytt ;)

Idag la jag ut mitt gamla fina docksskåp, som dök upp när min far rensade ett förråd =)
Blev som ett barn på nytt, när jag började plocka in alla möbler för att kunna fota.
Många timmars lek sitter i de väggarna och jag hoppas nästa ägare får lika roligt med det =)


Eftersom jag växte upp under 80-talet, så är stilen i huset ganska retro idag.
Kanske skulle säga modern istället ;)
Detaljerna är otroliga, det finns stall med hästar.
Bil med bälten och till och med en liten gitarr.

Uttag för små stilenliga lampor som faktiskt funkar, helt otroligt.

Nej nu är det dags för sängen =)
Sov så gott så ses vi snart igen!

Kram/Tina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar