fredag 30 oktober 2015

Jobbfredag och Halloween!

Idag har jag jobbat på annan ort med härliga arbetskamrater =)
Upp vid fem på morgonen för att per telefon jaga upp stackars trötta vikarier nån timme senare.
Just det är väl inte det roligaste med mitt extra jobb.
Men allt annat är himla kul, det är som att lägga pussel när man jobbar med en stor vikariepool.

Och nu är jag helt slut!
Känns som att soffhäng är den bästa kvällsaktiviteten.

Har tänt massor av ljus och bara njuter av den lugna hemmakvällen.
Har helgen till ära, plockat fram mina fina höstprydnader som mamma gjort =)



Älskar denna tuffa lilla pumpa, den får mig alltid på gott humör =)




Tycker det är kul att Halloween slagit igenom i Sverige.
Alla tillfällen att fira är helt ok för mig!

Hela Facebook är fylld med små häxor, monster och allehanda svåra skärsår(av latex och fejkblod-hoppas jag).
Tror vi behöver nåt som piggar upp denna mörka årstid innan snö och advent kommer och hälsar på.

Så passa på och mys lite extra denna läskiga fredag, det ska jag ;)

Kram/Tina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar